onsdag 27. april 2011

Påsken er over

...og vips så var påsken over for denne gang. Påsken var god. Den gikk som vanlig raskere enn ønsket, men det er jo forventet. Nå er det på tide å pakke bort påskepynten og bytte ut påskeegg med Nutrilett.

Godt fornøyd med filmdelen av årets påske også. Kjøpte inn noen nye filmer til påsken, samt så noen gamle favoritter fra filmhylla. Dessuten gikk det faktisk en del bra på tv – som jeg ikke hadde sett. Ikke verst. Kombinerer du alt dette med strålende påskevær har du oppskriften på en dunderbra påske. Riktig fornøyd, jeg.

Om du lurer på hva jeg så av filmer i påsken... her har du filmlista:

Machete
Iron Man 2
Awake
Fritt Vilt 2
Mr. Brooks
Johna Hex
An American Haunting
Blessed
The Omen
Hellboy 2
Repo Men
Soylent Green
A Scanner Darkly
Texas Chainsaw Massacre:   the Beginning
Zombieland
All the Kings Men

Etter alle de nye filmene er plottet inn på IMDB har jeg nå gitt rating til 2.313 filmer totalt. Ikke ille om jeg så må si det selv. Føler at jeg kan kalle meg filmnerd med god margin.

1 kommentar:

  1. Waw...så mange filmer du rak å se i påsken, må si jeg er imponert :)

    SvarSlett