fredag 1. april 2011

Aprilfredag

Så var det fredag igjen. Ikke en hvilken som helst fredag. Nei, denne fredagen heter 1. april. Dagen for lurerier og tøysing. Kanskje ikke uventet synes jeg dette er en tåpelig dag. Etter en hard oppvekst har jeg tilegnet meg en nærmest overmenneskelige evner til å gjennomskue løgn, lurerier og andre snuskerier. Noen vil kanskje mene at dette lukter av paranoia, men de tar feil. Som et resultat lar jeg meg aldri lure. Det eneste du oppnår ved å aprilspøke meg er forakt og automatisk nullstilling av min respekt for deg. Dine aprilspøker er smertelig tafatte. Din humor er like stilfull og subtil som danskebåten er luksuriøs. Slutt!

Hva er det med TVN om dagen? For meg virker det som om de ikke vil ha seere. Prøver de å ta igjen TV3 - som leder det lavpanna racet ved hjelp av Charterfeber og Paradise Hotel?! Beste sendetid bugner over med ting som Gullungene, Jakten på den 6. sans, Kongsvik Ungdomsskole, CSI: Miami, Bingobanden og Roast for å trekke frem de verste eksemplene. Det er så dumt at jeg blir flau. Jeg blir flau og får vondt inni meg. ...og ja, jeg skifter kanal.



Jeg er klar over at folk har forskjellig smak når det kommer til tv-titting. Men la oss ikke blande kortene før bjørnen er skutt. Det finnes forskjellig smak ... og så finnes det dårlig smak. TVN sitt hovedprogram føler jeg appellerer til den dårlige smaken. Om det virkelig er dette det norske folk vil ha på tv så er jeg redd for hva fremtiden bringer.

3 kommentarer:

  1. Er det noen som har fortalt deg at du til tider kan virke litt negativ? LOL ... neida. Enig med deg når det kommer til Tvn. De sprer myye møkk nå.

    SvarSlett
  2. Hahaha "Implied facepalm". Har ikke sett den versjonen før. Den må jeg knabbe :-D

    SvarSlett
  3. HAR du sett Bingobanden, eller? På onsdag var det da altså Total Blackout og Bingobanden som reddet TV-uken for min del - jeg lo så jeg fikk vondt i magen! :-D Men klart, man har forskjellig smak.

    Ellers er jeg usannsynlig enig når det gjelder aprilspøker. Det er helt hinsides teit, og du skulle bare visst akkurat HVOR teit det kan bli... Men det får vi evt ta på privaten, tross alt er jeg ikke akkurat anonym her. :-D

    SvarSlett