mandag 30. mai 2011

Rosa saft

Fun saft med smak av jordbær og rabarbra. Fun – «det er den uten sukker» ... men med en helvetes mye E-stoffer i seg. Men som vi alle vet så er sånne e'er godt for deg, for ellers ville de ikke proppe produktene sine fulle av dem. Produsentene bryr seg om deg og helsa di. Rettere sagt de vil at du skal leve et langt liv slik at du kjøper tonnevis av varene deres. Ok! Dette var ikke ment som et forsøk på kritikk av konsumkulturen vår eller kapitalismen... Gode ting begge deler, etter min mening. Over på saften!


Det er en stund siden denne saften dukket opp i butikken. Har styrt unna den mye pga den mindre mandige fargen. Forrige uke var den på tilbud – og jeg liker tilbud. Dro med meg en flaske og ble gledelig overrasket. Frisk og god smak. Perfekt for varme sommerdager eller å skylle ned bitter medisin. Dette er min nye saftfavoritt! ... og fargen betegner jeg nå som griserosa. Mye kulere med en gang. For dere voksne eller ekstra tørste barn kan jeg anbefale å blande den med vodka eller bacardi og så boblevann og isbiter. Knallgod sommerdrink!

For ordens skyld vil jeg nevne: Jeg mottar ikke noen form for kompensasjon – hverken økonomisk eller sexsuell – for å skrive om dette produktet (dessverre). Neida, jeg skriver om saften fordi jeg liker den. ...men når det er sagt så ville jeg ikke takke nei til pengestøtte eller gratis saft. Hint-hint.


Ord til ettertanke:
Hvis griser kunne fly ville verden være et bedre sted. Bacon ville sikkert være mangelvare, men bedre totaltsett.

1 kommentar:

  1. Femirosa saft som lyser i mørket. Jizez! Hva blir det neste? Men er enig i at den smaker godt.

    SvarSlett