mandag 30. mai 2011

Listeskriving

Så var det mandag igjen. Det har vært mandag ganske lenge allerede, men tenkte det var greit å informere. Alle bør vite at det er mandag og oppføre seg deretter. Siste mandag i mai, tenk det! Aner ikke hvor det ble av mai måned. Prøvde å sette opp en liste over hva jeg fikk utrettet denne mai'en, men ga opp. Kom ikke på en eneste ting. Gikk heller over til å sette opp en liste over ting jeg skal gjøre i juni. Jeg elsker lister!

Lister kan brukes til det meste og er en super måte å holde orden i tankene på. ...for er det noe en slik raring som meg trenger mere av så er det orden i tankene. Det finnes mange slags lister. Om jeg skulle velge ut min favorittliste så må det bli ønskeliste. På en god andreplass kommer handleliste. Jeg kan anbefale listeskriving på det sterkeste. Lag en liste du også - Du vil ikke angre!


Dagens griseråd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar