mandag 16. mai 2011

Dagen før dagen

Som vanlig før en stor begivenhet var det dommedagsstemning i butikken i dag. Panisk shopping og hamstring av pølser og is. Det var jo for pokker roligere tilstander på polet. Spisse albuer og blodsmak i munn. Ahh! Dette minner meg om riktig gamledager da vi måtte sloss om maten og dukke unna dinosaurer på vei hjem fra skolen. Hver dag! Ungdommen i dag vet ikke hvor lett de har det. Jævlene!

Dagens dose filmkjendis nytt: Megan Fox har bursdag i dag. Det sexy lille jordbæret fyller 25 år. Kanskje ikke tidenes beste skuespillerinne, men hun fungerer stort sett riktig bra. Hun er også i overkant glad i dyr og har en helt skokk med kjæledyr i huset – deriblant en gris. Ei dame med god smak, altså! Grattis med dagen.


Nei vet dere hva... Jeg koster på meg et bilde til siden det er mandag, bursdag, 16. mai og alt tingen.

 
Dette bildet et hentet fra westernfilmen Johna Hex. En film som var temmelig skuffende og ihjelklippet, men det var jo ikke Megans feil. Hun gjore sitt for å underholde som svett prostituert. Hmm? Hva var det jeg snakket om...jo... ble bare litt distrahert. Distrahert og varm. Nei, over på noe annet.

PlayStation Network og langt viktigere Sony Online Entertainment har åpnet stort sett alle onlinespillene sine. Gud velsigne dem! Endelig kan jeg logge meg på min kjære Star Wars Galaxies og leve litt mindre bekymringsfulle dager. Som plaster på såret får spillerne 30 dager gratis spilling pluss 1 dag for hver dag SOE nettverket var nede. Har ikke sjekka ut PS3'en enda, men har hørt at det der deles ut et valgfritt gratis spill. Sommeren er reddet!

...og de jævla hackerne som rota det til, ønsker jeg alt vondt. Måtte de en natt, om ikke for lenge, våkne opp og oppdage Christopher Walken stå over dem. Bøh, liksom.

 
Det er 17. mai i morgen. Du er herved advart. Norges nasjonaldag. Dagen der alt som kan krype og gå av musikkorps er ute i gatene og får lov til å gå omkring uten å bli steinet. Barn er ok de, men det er en uting å la dem få tilgang til blåseinstrumenter av det kaliberet. Finn frem bunaden, flaggene, pølseklypa og øreproppene. Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar